Ako môžem tovar objednať?

V internetovom obchode www.detskaizbicka.sk
emailominfo@detskaizbicka.sk
telefonicky: +421948690819
sms+421948690819

Musím pri osobnom odbere robiť objednávku cez eshop?

Nie, stačí ak prídete a vyberiete si priamo na mieste, tovar je vyložený.

Musím sa registrovať kvôli objednávke?

Nie nemusíte. Registrácia vám však výrazne ušetrí čas pri vytváraní budúcich objednávok. 

Aké výhody má registrovaný zákazník?

Dostáva špecialné ponuky prostredníctvom newslettru. Vybrané produkty za nákupné ceny pre podporu predaja.

Nedarí sa mi objednať tovar online cez internet. Ako mám postupovať?

Stačí nás telefonicky kontaktovať na tel. čísle +421948690819 a spraviť objednávku telefonicky. Objednávať môžete aj formou emailu na e-mailovú adresu info@detskaizbicka.sk alebo sms, nezabudnite však prosím uviesť všetky kontaktné údaje (meno, adresa, telefónne číslo, email).

Mám záujem o produkt, ktorý nemáte v ponuke. Môžete ma informovať, keď bude opäť v ponuke?

Samozrejme. Zašlite nám email na info@detskaizbicka.sk a my vás budeme kontaktovať, akonáhle bude produkt znova zaradený do našej ponuky, prípadne vám ponúkneme podobnú alternatívu.

Kedy dostanem tovar ?

Objednávky prijaté do 11.00 sú ešte v daný deň vyskladnené a v nasledujúci pracovný deň doručené, ak je tovar na sklade. V prípade ak momentálne nejaký tovar nie je na sklade, budeme Vás ihneď emailom alebo telefonicky informovať o najbližšom termíne dodania, prípadne ponúkneme podobný tovar.

Koľko zaplatím za doručenie?

Vložte produkt do košíka a zadajte spôsob doručenia a platby, výška poštovného sa automaticky vypočíta. Viac informácií o výške poštovného nájdete na stránke spôsoby dopravy a platby. Počas akcií máme od určitej ceny objednávky poštovné zadarmo.

Kam mi doručí kuriér zásielku?

Zásielka bude doručená na adresu uvedenú v objednávke ako doručovacia adresa. Spravidla Vám kuriér doručí balík pred prvé vchodové dvere.

Urobil som si dve alebo viacero samostatných objednávok. Môžete ich spojiť a zaslať spolu v jednej zásielke, aby som poštovné platil iba raz?

Áno, objednávky vám spojíme, kým nebola predošlá objednávka už odoslaná.

Môže tovar prevziať aj osoba, ktorá nie je adresátom?

Áno, samozrejme. Vašu zásielku môže vyzdvihnúť aj vami poverená osoba. Pri spôsobe dopravy kuriérom, stačí telefonicky oznámiť kuriérovi, kde a kto zásielku preberie.

Koľko dní je môj balík u kuriéra?

Váš balík zotrvá u kuriéra po dobu 5 dní od dátumu odoslania. Po uplynutí tejto doby je zásielka automaticky zasielaná späť na našu adresu.

Čo ak je zásielka poškodená pri preberaní?

Ak zistíte, že zásielka je poškodená treba spísať protokol o poškodení s kuriérom a zaslať nám e-mail, že vám bol doručený poškodený tovar.

Postačí mi doklad o kúpe pri reklamácii?

Áno, postačí.

Kde si môžem uplatniť záručnú opravu?

Všetky záručné opravy si môžete uplatniť u nás.

Aká záruka sa vzťahuje na vaše hračky?

Záručná doba plynie odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov, ak výrobca neposkytuje predĺženú záruku. Záručná doba sa predlžuje o čas, kedy bol daný produkt v oprave, na základe dokladov o predchádzajúcej reklamácii. Viac informácií nájdete na stránke reklamačný poriadok.

Kedy bude moja reklamácia vybavená?

O spôsobe riešenia reklamácie rozhodneme ihneď, v zložitejších prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak je potrebné zložité technické zhodnotenie stavu výrobku a odborné posúdenie vady, alebo oprava tovaru – najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Mám nárok na vrátenie peňazí pri reklamácii?

Spôsoby vybavenia reklamácie môžu byť: oprava, dodanie náhradného dielu, výmena za nový kus, prípadne dodanie iného tovaru, o ktorý má kupujúci záujem (do hodnoty pôvodného tovaru), alebo vrátenie peňazí. O výsledku riešenia vašej reklamácie vás informujeme prostredníctvom emailu alebo doporučenou listovou zásielkou pred uplynutím 30-dňovej lehoty.

Čo robiť v prípade, že som kúpila hračku a bol to nevhodný darček?

Odstúpiť od zmluvy môžete bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Tovar však musí byť v bezchybnom stave a v originálnom balení. Ak ste ho dostali v rámci akcie s darčekom, je potrebné ho zaslať späť spolu s ním. Prečítajte si viac o postupe pri odstúpení od zmluvy.

Čo robiť v prípade nespokojnosti s vybavením mojej reklamácie?

Ak s vybavením reklamácie nie ste spokojný, ste oprávnený použiť platformu riešenia sporov online na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorý si zvolíte. Napríklad platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Viac o alternatívnom riešení sporov nájdete na stránke všeobecné obchodné podmienky.